Monday, July 2, 2012

lebiu ayah !

~ bismillah ~

father day dah lepas .. tapi aku ase lom telambat aku nk wish kat ayah aku 
"HEPI FATHER'S DAY
tapi ..  kalo ta wish pon tape kot .. sebab aku ase harihari ialah hari bapa untuk aku..
hehe.. =) 

ni ler ayah aku nan sowg .. 



iaitu Encik Yusoff bin Tubah a.k.a mr. driver aku .. haha.

jaat an aku bg title tu kat ayah .. hehe
tapi it's a fact okey !
haha..
tol.. aku ta tipu ar.. ayah aku mmg driver terbaek aku ..
bukan aku jer .. malahan ibu aku jugak.. hehe..
sebab bese nye mane-mane aku nak g , ayah aku mesti antaw aku ..
tapi kalo aku nak g sendiri die bagi je..
agi pon aku ase selamat bile ayah aku yg drive.
mane tak nye die bawak anak kesayangan die ni ..
title tu adik aku ler yg bg , tp hakikat nye bukan ler ksygan cgt .. haha

susa beb kalo ayah tade , cam ilang kaki aku hehe..
sbb selalu nye mmg ape ape pon aku banyak bergantung kat ayah ..

pena ayat besh kua dari mulut ibu aku , berbunyi ..

"kak .. nati ko nak carik suami carik cam ayah.. untung dapat laki cam ayah.. "

haha ..aku gelak je la..tp mmg betol ape ibu aku cakap tu..
act.. ade ayat len..kat belakang tu..ayat tu ku ta habeh taip ..
bukan ape.. bia aku jela yang taw ayat seterus nye..
hohoho..


by the way ..

aku nak cakap aku sayaaaang cgt ayah aku..


besday ayah dah nak dekat dah .. ta pena bg ayah hadiah.. 
cam nk bagi jer taon ni.. tp..
apakah ??

C
O
U
N
T
D
O
W
N

p/s : silap-silap aku yang dapat hadiah dari ayah .bukan ayah walo busday beliau . *hopeso* .

~ sadakawallah ~

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Emy back to inibelog !

~bismillah~ Assalamualaikum, hey u olls,. lame giler giler babeng lah tak tulis belog ni, dah gupe ape je warong kopi aku ni.. bers...